problém s WiFi do USB

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Listopad 22 08:18:09 CET 2013

Dobrý den,

Koupil jsem WiFi do USB. Na 3 PC funguje, ale na jednom s ním mám
následující problém.
Zapojil jsem ho ji zapnutého a nabootovaného PC, a bez problému. Když
jsem ale chtěl restartovat počítač, tak se při spouštění - při POSTu
šíííleně zpomalí, a nejde klávesnice a myš, zapojená do PS2. Když
nastartuju bez WiFi, a vlezu do BIOSu, a potom připojím WiFi, tak se
opět zasekne klávesnice. Odpojím WiFi, a klávesnice jde. Zapojím, a
nejde. V PC je na můj vkus moc přechytralá základní deska ASUS P7P55.
Zkoušel jsem vypínat Legacy USB, a podobné věci okolo USB, ale nic
nepomáhá. Když nechám PC naběhnout bez WiFi, a zapojím ji potom, tak
všechno funguje normálně jak ve Win7, tak v Linuxu.

Netušíte někdo, proč se to děje?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip