Termistory budenie Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Čtvrtek Listopad 21 22:11:22 CET 2013

No to asi nebudu resit, v tom standardnim HW na tiskarnu maji proste 4k7
na +5V a termistor 100k na zem, nakonec jde o regulaci na stabilni
teplotu a ne mereni s nejakou presnosti... Kazdopadne ten termistor bude
mit pri 250stC dost maly odpor, proto asi 100k aby se na tom dalo vubec
neco merit... Uz prisly AD8495 tak extruder radsi zkusim zprovoznit s K
termoclankem.