Externí baterka pro chytrý mobil.

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 21 21:17:19 CET 2013

A ještě jednu poznámku k nabíjení mobilu za jízdy se zapnutou navi (v tom
mobilu):
  Při používání Sony Xperia Z k tomuto účelu jsme zjistili, že mobil se chvíli
nabíjí, pak se nabíjení zastaví (kontrolka svítí, ale procenta nepřibývají)
a pak se začne vybíjet. Používali jsme obyčejný nabíjecí adaptér z cigareťáku.
Došlo mi, že mobil je horký jak prase a že za tohoto stavu nabíjet by bylo
velké riziko exploze a že to ten mobil asi ví :-). Tak jsme na mobil
nasměrovali celý jeden výdech z klimy, která tou dobou dost chladila, mobil se
velmi dobře zchladil, a vida, za chvíli zase procenta začla přibývat (bylo
nutno nabíjení na chvíli odpojit, asi aby se algoritmus zresetoval). Při horkém
mobilu jsme také zkoušeli odpojovat a skončilo to ještě hůř, pak už se
kontrolka ani nerozsvítila a mobil dělal, jako by nic. Třeba se tato zkušenost
může někomu hodit, řekl bych, že to bude dělat více mobilů...
  Zdraví Pavel