Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 21 11:54:53 CET 2013

Jeste k te odkazovane externi baterce: pisou, ze vazi 330g
a ma 15 Ah. Takze i kdyby to cele byla jenom baterka (zadny obal,
elektronika atd.), tak to vychazi na 55.5 Wh (predpokladam, ze vevnitr
je LiXXX, takze 3.7V), tedy 166 Wh/kg.
No a tomu asi veri malokdo (ja teda ne).

PL

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 21, 2013 11:20 AM
Subject: Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

No samozrejme nevim, jak to bude pouzivat dany subjekt. Ale u me
je ta vymena baterky vylozene nouzove reseni, kdyz jsem nekde
na horach nekolik dni bez civilizace. Takze se to stane kdyz moc,
tak 1-2x do roka. A to tomu tech 30 sekund na otevreni a zavreni
mobilu obetuju.
Ja to nikomu nenutim, jen pisu, ze mi se to maximalne osvedcilo.
A nahradni baterky kupuju tak za 1/4 ceny te externi, ale je fakt,
ze to jsou neoriginaly. Takze proto vetsinou vydrzi vic nez ty
puvodni originalni. ;-)

PL