Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 21 10:55:04 CET 2013

Neni to odpoved na Vasi otazku, ale jiny pohled na vec.
Kdyz jsem drive resil podobny problem, tak jsem se taky nemohl rozhodnout
jak na to. Dokonce jsem jednou na chate v necivilizaci pouzival oloveny aku
6V z velke svitilny, a ten pouzil jako externi baterku.

Nakonec jsem to vyresil nejlevnejsi metodou - koupil jsem si druhou baterku
pro dany mobil. Je to nejen nejlevnejsi, ale i nejmensi reseni. Samozrejme
je omezeno jen na dany typ mobilu, ale zase na druhou stranu to resi nejen
nedostatek energie, ale i pripadnou smrt baterky. A navic vymena baterky problem
vyresi okamzite, bez nekolikahodinoveho prelevani energie z externi do interni
baterky.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Kotlaba
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Thursday, November 21, 2013 9:44 AM
  Subject: Externí baterka pro chytrý mobil.

  Mám poradit, případně doporučit, kde koupit -subj-

  pro mobil HTC Desire HD.

  Něco takového nabízejí například tady:

  http://www.czc.cz/powerseed-ps-15000-cerna/135308/produkt

  Poptával jsem se, v jedné mobilárně nevěděli, wo co go,

  v jiné mi nabízeli něco podobného, o něco dražšího,

  ale s méně než poloviční kapacitou.

  Máte s tím nějaké zkušenosti?

  Mně připadá, že je to novinka, zkušenosti s tím nemám.

  =