Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 21 06:44:37 CET 2013

Když tak na to koukám, pohrávám si s myšlenkou svoji pasivku taky
doplnit zesíkem, taky bez korekcí. Jenom nevím, kam schovám baterku, no
asi budu muset vrtat.

Koukám, že dělič z R jste nahradil stabilizátorem - proč to? Nežere to
zbytečně?

JMN