Re: Balíčky z Číny

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 20 15:47:07 CET 2013

 20.11.2013, 15:39:33

Tak dneska dorazil dalsi balicek.
Objednano 15.10, razitko cinske posty 20.10, takze v podstate nic
mimoradneho.
Vypada to, ze velka postovni loupez, probehla nekdy v zari, neb 3
zazilky z prelomu srpen/zari nedorazily. Ale treba jeste dorazi, vzdyt
i Breclavske dopisy posta dorucovala po 10 letech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz