Re: OT: Koupě TV

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Středa Listopad 20 13:51:26 CET 2013

poridil jsem take plazmu - LG 50PZ950, 50", fullHD a 3D. Jsem spokojeny, ma 600Hz technologii, blikani nepozoruju. Nekdo
si ruzne stezuje na hluk chlazeni, neni slyset nic, ani kdyz televizi dam potichu.

Nejake dvb-t atd jsem neresil, kdybych potreboval, koupim STB. Priznam se, ze jsem chtel hlavne aktivni 3D, protoze z pasivniho
mi nebylo moc dobre, bolely me oci. Co se podani barev tyce, cerna a bila hlavne, naprosto bez problemu. Spotreba take neni tak hrozna,
resil bych to, kdyby to bezelo cely den.

WiFi je nepouzitelne, mam kabl. Super vec je magic motion ovladac.
Kdybych kupoval znovu, jdu do 50" minimalne

TM