Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 20 08:16:51 CET 2013

Tak k nahrávce - pro mě jsou rozdíly drobné a popravdě řečeno, osobně
bych bral obě varianty (a chtěl bych umět takhle hrát). Ani by mě
nepřekvapilo, kdyby ve skutečnosti všechno bylo hrané na stejný aparát a
autor se královsky bavil nad tím, jak místní budou reagovat a popisovat
rozdíly. Ještě si to pustím do sluchátek a přes kombo, teď to pouštím
přes domácí kino a kdo ví, co s tím ten zvukový procesor udělá.

JMN

Dne 19.11.2013 21:45, Admin HWnews napsal(a):
> nevim jak si zaridit nejaky slepy test - sam se neotestuju - nicmene
> zkusime to zde
> tady je nahravka co poridil ten kolega:
> http://www.cncnet.info/galery/preamp/nahravka.mp3
>
> jsou tam vzdy nahrany dva stejne riffy za sebou - schvalne co je co -
> podotykam, ze doslo jen k vymene TL062 za TL072

... Jestli tak neusoudila spíš podle toho, že s kytarou trávíte více
času než obvykle :-)