Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 20 07:08:56 CET 2013

Zkoušel jsem napsat výrobci. Na www.roland.com jsem zběžným klikáním
žádný kontakt nenašel, mail na info na roland.com se mi vrátil jako
nedoručený, docela legrace.

Tak jsem pro zajímavost napsal na kytary.cz, odpověď cituji: "Nezbývá
nám než věřit údajům výrobce, firna roland je solidní výrobce a rozhodně
bych je nepodezříval z úmyslu zákazníky obelhávat. Už jenom fakt že tyto
údaje uvádějí hovoří samo za sebe."

No zkrátka to bude tak, jak už tu proběhlo - bude to nějaká forma
špičkového výkonu, něco mezi RMS a PMPO. V tomto případě tedy BK
(bulharská konstanta) = 3.

JMN