Balíčky z Číny

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 20 06:49:37 CET 2013

Docela jo, teď mi do měsíce přijde máloco. A pravda taky je, že poslední
dodávky byly zmršené:

- suchý fotorezist nedorazil, prodejce poslal další, čekal jsem 6+6 týdnů;
- destičky cuprextitu mi poslali z materiálu FR2, nikoli FR4 jak bylo v
popisu - dostal jsem slevu 50 %;
- stavebnice zesilovače
(http://www.ebay.co.uk/itm/L20-Audio-power-amplifier-Kit-2pcs-350W-350W-AMP-BOARD-/220782034396)
dorazila snad za 14 dní, ale všechny koncové tranzistory byly PNP.
Prodejce jsem kontaktoval, chybějící NPN mi poslal, dorazily za měsíc.

Teď budu objednávat LCD do 13,3" notebooku, tak jsem zvědav. Prodejce by
měl být z UK, tak to snad přijde rychleji.

JMN