Zase arm cortex zahada

Středa Listopad 20 00:05:35 CET 2013

Tak jsem po hodinach badani stahnul nejnovejsi verzi 3q2013 a tam zda se
vse funguje OK...
Dalsi problem totiz byl, ze s tou vynulovanou pameti to fungovalo s
funkci _sbrk ale uz ne s verzi _sbrk_r, kde to do ni ani neslo a
skoncilo to na Hard Fault... Ted to do ni normalne jde a ani nevadi,
kdyz na zacatku startup kodu celou pamet vyplnim 0xa5
No uvidime, dal jsem tam FreeRTOS a zatim 2 tasky blikajici ledkou jedou ;-)
Zdrojaky jsem zatim nestahoval, ale ta puvodni  verze podle me mela
vlastni funkci _malloc_r psanou v asm, nebo aspon castecne jako inline,
zdrojak jsem kazdopadne nenasel...