Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 19 22:21:00 CET 2013

Take jsem si to pustil a zjistil jsem, ze asi budu muset jit na usni -
nejake drobne rozdily jsem postihnul, ale nejsem schopny rict, co se mi libi
vic. Kazdopadne jsem na tom tak, ze kdyby mi basa hrala tak, jak je v te
nahravce slyset, bohate by mi to stacilo a vubec bych do toho neryl :) Druha
vec je, ze by mi tak musely hrat i ruce...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 19, 2013 10:15 PM
Subject: Re: Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a
082

OK, chapem.
Pocuval som to na troch roznych elektroakustickych aparatoch a mam z
toho pre teraz svoj zaver.

Kusok odo mna byva kamarat, tiez elektrikar a zhodou okolnosti
amatersky basista (hudobnik, nie trestanec).
Skusim ho zajtra vecer pozvat na panaka a pustim mu tu nahravku.
Pokial sa nejako fatalne nenachlastame, tak sem niekedy v noci spisem
vysledky ;-)
To bude ozaj slepy test, lebo on ani nebude vediet, ze sa jedna o
nejaku vymenu operaku, zatial ja zhruba viem co mam ocakavat medzi
TL062 a TL072.

Dňa 19. novembra 2013 22:07, Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal/a: