Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 19 14:38:50 CET 2013

 19.11.2013, 14:26:30

No samozrejme ze se smeju, kdyz vy sam mi vlastne davate za pravdu.
;-)
"Je, ono to nesumi" jaksi neni totez, jako "je ono to ma krasny
elektronkovy zvuk".
Zlepseni sumovych parametru, v nejakych rozumnych mezich, jsem nikdy
nespochybnoval. MC33178 co jsem vam navrhoval jako alternativu, je na
tom sumove lepe nez TL071, na coz i v danem postu poukazuji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz