Re: Mikropájka

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Listopad 19 12:18:25 CET 2013

Nielen u Vas.
v praci mam nejaky Weller za 350EUR a doma mam domarobenu mikropajku s
ruckou z nejakeho Solomona. Povedal by som, ze komfort prace je zhruba
rovnaky, jedine ze ten Weller ma ohybnejsi kabel od rucky, ale u toho
Solomona to nie je nijaka katastrofa.
Spajkujem s tym vacsinou SMD veci, vynimocne nejake THT, pitch 0,5mm a
viac, takmer vsetko co mam na svojej webstranke. Keby som mal
zbytocnych 350EUR, tak si toho Wellera nekupim.

Jo a kedysi som robil s ERS50 a nevedel som tomu prist na chut.
Pravdupovediac, nechapem preco je ta spajkovacka taka legendarna.

Trochu mi to pripomina situaciu s multimetrami. Su ludia, co za
multimeter vyhodia pol vyplaty a nic horsie nechcu - no a potom su
taki pristipkari ako ja, ktori stale opatruju a nedaju dopustit na
svoj DT-830 a jeho varianty.