Mikropájka

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 19 10:47:18 CET 2013

Jiste delat se da s leccims, ale jsou soucastky kde je treba bejt
presnej. Ja ted hodne pouzivam keramicke kondy v hodnotach uF - do cca
20uF jsem v podstate zrusil tantaly - tam je treba aby hrot podrzel
teplotu a nanesl spravne mnozstvi pajky.

Je sileny rozdil treba mezi moji prastarou Ersa a tou od Conrada -
problem je prave ve spatnem prestupu tepla mezi teliskem, cidlem a
hrotem - na to proste zadnej PID nestaci.

Radek Vicek