Mikropájka

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Listopad 19 10:45:11 CET 2013

no vidite, tu prichadza kruty stret s realitou :-) Teoreticky je to
samozrejme velmi jednoduche, ved je to len ohrievac.
Ked sa do toho pustite zistite ze ten prenos tepla od ohrievacieho
telieska do spicky hrotu, ktora prichadza do styku s cinom nie je az tak
jednoduchy, takisto meranie v mieste spotreby. Tepelna kapacita celej
sustavy a velmi rozdielna pozadovana tepelna zataz sa neda spolahlivo
ovladat PID regulatorom, lebo chcete udrzat spicku hrotu na konstantnej
teplote ale hrejete "o miestnost vedla".