RE: Mikropájka

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Listopad 19 09:47:51 CET 2013

cenu na tu 100W tam bohuzel nemaj ..
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, November 19, 2013 12:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: Mikropájka

Hlasoval bych pro Aukro a ERS-50 jeste v jednom exeplari (ja jsem bohuzel svuj nadbytecny kus v nejakem pomateni smyslu prodal), mel jsem moznost srovnani s beznou tridou (Solomon, Diametral - oboji ma zhruba stejne mizerna pajeci pera) a at delam, co delam, ERS porad vede.

Mam letity 50W original z Tesly, ale pokud byste trval na nove, tak se zkuste obratit na Sagat (http://www.sagat.info/), jen se nesmite nechat odradit tim, ze objednavka se obcas nezadari (znamy urgoval objednavku nekolik mesicu, oproti tomu zase jiny ji mel vyrizenou do tydne, asi jak se majitel vyspi). Osobne uvazuju o tom, ze si poridim jeste jednu novou 100W verzi a k tomu par slovenskych hrotu.

Kazdopadne i ta letita 50W s novym hrotem bude na praci prijemnejsi, nez Cina nekde kolem dvou tisic.

Pavel Kutina