Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Listopad 18 20:29:27 CET 2013

Dobry vecer,

ked tu tak citam toto vlakno, tak mam pocit, ze ze tu je viac hudobnikov a
potulnych umelcov, ktorych ten elektronicky hertzovy high end vcelku
zaujima viac ako som si myslel.

A.