Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 18 13:32:05 CET 2013

Nezda sa mi, ze to meranie bolo s nejakou relevantnou ozvucnicou.
Frekvencna charakteristika mi skor pripada ako bez ozvucnice.

To meranie bez ozvucnice ma zmysel na posudenie "hrbolatosti" pasma
nad niekolko stoviek Hz, kde sa (ne)existencia ozvucnice velmi
neprejavuje. Pre posudenie toho, ako ako bude menic interagovat s
ozvucnicou treba vziat do uvahy T-S parametre, resp. nimi nakrmit
prislusny simulacny software a navyse meranie v nejakom konkretnom
type ozvucince toho vela nepovie.
Takze aj vo Vasom pripade toto meranie vyrobcu ignorujte v pasme pod
200Hz a na posudenie toho, ci je menic vhodny alebo nie, skuste nejaku
simulaciu (hoci pre otvoreny typ to bude asi tazke, tento model sa
bezne nepouziva inde ako v nastrojovych bedniach) alebo meranie.