OT: Digitální podepisování aplikací.

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Listopad 18 11:06:23 CET 2013

1) V Cechach jsou jen Postsignum a I.CA. Ani jedna nenabizi code signing
certifikaty, jestli umim dobre koukat.
2) IMO je dosti nestastne zaplatit velke penize za to, aby to na
nekterych OSech nefungovalo, navic napr. Firefox ma vlastni cert store a
nemusi tak tyhle exotiky vubec podporovat.
3) V Cechach lze najit nenulove mnozstvi preprodejcu (Verisign, Thawte,
Globalsign), neni to levne.