Re: Mírné OT, ale ne tak docela: Peroxid vodíku

Neděle Listopad 17 11:29:39 CET 2013

Na vyveve není nic tak draheho, zvlaste pokud je ucelem var vody pod 20C,
na to nepotrebujem vakuum,ale jen snizit tlak, tusim pod 2kPa voda vre pri
mene nez 20C. Kompresor ze stare lednicky a trada.
Nekde mam demizon 50%, ze bych zkusil vyrobu raketoveho paliva?