HP Proliant ML110 G5 s 5 HDD

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Listopad 15 09:50:33 CET 2013

Dobrý den,

mám uvedený server, ve kterém je na MB 6 SATA konektorů. U prvních čtyř
je uvedeno, že jsou pro hdd a u posledních dvou se píše, že jsou pro
optické mechaniky. Nikde jsem nenašel popis rozdílů a nechápu, jak se
může SATA konektoru stát, že je jen na optické mechaniky.

Nevíte někdo, čím se ty SATA liší? Není to jen nějaké "administrativní"
rozdělení? Potřeboval bych přidat další hard disk. Protože nemůžu
pokusničit, tak by mě zajímalo, jestli jste to někdo v minulosti
neřešil. Strejdy Googla se nedokážu správně zeptat.

Pavel Krafčík