Mobil + PMR

Milan Kovar mkovarhw na seznam.cz
Pátek Listopad 15 08:12:08 CET 2013

U máho telefonu má nabíječka zkratované datové vodiče mezi sebou a podle toho detekuje že je na nabíječce a vezme si
víc. Stejné propojení jsem udělal na neoriginálním auto adaptéru, protože 500mA nestačilo pokrýt spotřebu při navigaci.
Nějaké informace jsou tady:
http://www.edn.com/electronics-news/4323354/USB-battery-charger-designs-meet-new-industry-standards

Milan