Cmouha na monitoru

Čtvrtek Listopad 14 21:30:17 CET 2013

S 85% pravdepodobnosti to je bordel na nektere z svetlovodivych vrstev za
LCD panelem. Pokud se casem meni a podle tvaru bych rekl, za LCD zatekla
kapka nejake kapaliny.
Reseni musel byste komplet rozhodit monitor a pak i LCD panel a otrit.
Celkem to neni problem,ale chce to bezprasne rostredi, jinak vam za panelem
zbude vic bordelu nez ho odstranite.
Konstrukcne je v panelu zdroj svetla, nejaka svetlo rovadenici deska a 3 z
5 ks folii, ktere homogenizuji, polarizuji svetlo a jeho odrazy.
Mrknete na http://www.youtube.com/watch?v=1Dc6_yPdNvU