Re: OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Listopad 14 04:09:18 CET 2013

Divim sa, preco prave Vy (teda clovek co o tom nieco vie) davate taketo
nezmyselne otazky  :-(

"Rozumne medze" povazujem za teploty potrebne k roztopeniu ladu. Ze
teplovzduskou je mozne vyparniku aj ublizit povazujem za mozne. Dokazovat
Vam to nemienim. Ak mate chut, nahrejte si vyparnik na 200st. a potom
zistujte, ci mu to uskodilo.

Ak ste citali moj prispevok cely, tak bol pisany o stave ked je v systeme
tolerovana netesnost. Zdovodnenie som pisal, ze pri mensom tlaku vo
vyparniku pocas chodu budu pochopitelne pri rovnakej netesnosti uniky mensie
nez ked zariadenie bude vypnute. Ak aj na pochopenie takejto jednoduchej
veci potrebujete dolozenie, nemam zaujem s Vami o tom dohadovat.

S pozdravom

                                               Milan  Mlynarčík