[OT] Inkout do tiskaren?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 13 21:07:33 CET 2013

 13.11.2013, 20:58:20

U velkych tiskaren je to bezne. Mate pravdu, vyresit hadicky neni
uplne trivialni, ale neni to ani zadna sci-fi technika.
Hadicky jsou, alespon co jsem potkal, nejcastej prach sprostej PE a k
tomu vhodnej podpurnej system, treba "retez na kabely" nebo ocelova
planzeta.
Samozrejme, u tiskaren ktere jsou takto konstruhovany od zacatku, je
to jednodusi, nez to nejak dobastlovat tam, kde se s tim nepocitalo.
A i vysledky budou lepsi, vcetne kvality tisku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz