Re: Jaký pořídit RLC - AVR tester?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 13 08:13:59 CET 2013

Roznych cinskych derivatov toho testera je viacero a v roznych
obmenach (rozumejte - rozne pocty vynechanych suciastok). Skuste sa
pozriet sem http://svetelektro.com/Forum/avr-component-tester-avr-merac-suciastok-t30285.html
je to dlhe diskusne vlakno s mnozstvom balastu, ale je tam par odkazov
na ebay predajcov aj s komentarmi.