DVD Marantz DV3100.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Listopad 12 23:53:31 CET 2013

Bylo to asi takto:
- u kolegy to bylo několik let v používání, postupně četl laser čím dál hůře
- donesl to do práce, kde to bylo asi měsíc bez napájení, mezitím
objednal laser
- vyměnil jej a zapnul, DVD fungovalo, displej zobrazil logo, DVD
reagovalo na tlačítka
- kolega zmáčkl OPEN, vyjel šuplík DVD zobrazilo 6 pomlček a přestalo na
cokoli reagovat
- od té doby je mrtvé (to DVD), po zapnutí ze stand-by jen zobrazí
pomlčky a na nic nereaguje

Proměřil jsem elyty ve zdroji (testerem od Zajíce) a také všechna napětí
zdroje, vše se zdá OK. Je pravda, že na procesorové desce (je
oddělitelná) jsem kondenzátory neměřil. Jsou tam elyty provedení "solid
capacitors", jak se dnes používá v terminologii základních desek PC.
Zkusím proměřit i tyhle.

Martin Hanek