Jaký pořídit RLC - AVR tester?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 12 21:51:47 CET 2013

V poslední době se objevilo hodně konstrukcí s dvouřádkovým displejem a
procesorem, které umí měřit
tranzistory, diody, odpor,... atd. Na libovolné vývody se připojí měřená
součástka  a na displeji to ukáže
nějaké změřené parametry, včetně orientace.
např.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-New-Transistor-Tester-Capacitor-ESR-Inductance-Resistor-Meter-NPN-PNP-Mosfet/717066857.html
http://www.ebay.de/itm/New-Transistor-Tester-Capacitor-ESR-Inductance-Resistor-LCR-Meter-NPN-PNP-MOSFET-/161103657639?pt=Mess_Pr%C3%BCftechnik&hash=item258286baa7
http://www.ebay.com/itm/Transistor-NPN-PNP-MOSFET-Diode-Tester-Capacitor-ESR-Inductance-Resistor-Meter-/321203527074?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ac938dda2

Protože je toho zejména na EBAY a na aliexpressu kvanta, potřeboval bych
nasměrovat, jaký "model" zakoupit.
Dokonce lze u některých modelů upgradovat FW, to jsem našel na nějaké
diskusi, ale už nevím kde a nemohu to objevit.
Jeden chci pro sebe a druhý pro bratrance 13 let, který začíná s
elektronikou a dost by mu to pomohlo v identifikaci hlavně součástek
získaných demontáží.

Možná by úplně stačila deska , displejů mám pár kousku a ta bižu kolem
se taky určitě najde.