DVD Marantz DV3100.

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 12 12:06:53 CET 2013

No tak ja posloucham z 99% pres sluchatka - pokud sedim v dilne - navic
mam ke sluchatkum skoro 9m kabelu takze muzu jit i vedle do obyvaku.
Jednak nechci drazdit sousedy a druhak ty sluchatka hrajou vyrazne lip,
nez ty bedny co tu ted mam - ty velke sloupovky co jsem mel jsem musel
odvezt protoze ty potichu nehrajou - navic jim oba kluci kdyz byli mali
otaceli kaloty vejskacu naruby (asi nejaka manie) a do basreflexu
uklizeli hracky.

Ale i tak by me PCcko urcite nerusilo - mam nejake dvoujadrove AMD s TDP
45W (vetrak se toci jen pro formu), pasivni board a vetrak ze zdroje
take neni slyset. Takze to pri bezne hlasitosti prehravani muziky by me
urcite nerusilo.

Radek Vicek