Termostatické hlavice v Lidlu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 11 23:48:04 CET 2013

Dne 11.11.2013 21:44, Jan 'yanek' Bortl napsal(a):
> Ted je v tom STM8L052C6, minule tam byl jen asfaltovy flek.

Ano, přesně! Minule tam byl asfaltový flek na desce. Zde:
http://jaku.ic.cz/Termostat/
jsou obrázky z rozborky.

Já jsem zakoupil další kousek ze současné várky a první zjištění je, že
nefunguje s akumulátory.
S plně nabitými ano, ale pokus mají 1,15 V ( vyndané ze starého
funkčního termostatu ) už to nehraje.
Oni na to sice v vávodech od starého i nového upozorňují, že nelze
použít ACCU ale ve staré verzi jsou Eneloopy odzkoušené a bez problému
funkční.
Další zjištění je, že ta nová verze dělá o dost větší kravál, když to
reguluje. Ale možná se to "opotřebuje" uvidíme.