Proud motoru v ručním akušroubováku

Pondělí Listopad 11 21:29:17 CET 2013

Hezký večer,

	obvod motoru je opravdu dosti sofistikovaný: Plus - spínač spouště -
přepínač směru - motor - mínus :-)

	Co jsem tak koukala na ceny lepších druhů, které smějí dodávat alespoň
16A, tak to dělá necelé čtyři stovky.

	Že je proud omezený jen odporem motoru mi nedošlo, je vidět, že už
musím do postele. Děkuji za postrčení :-)

	Saša Svobodová