Proud motoru v ručním akušroubováku

Pondělí Listopad 11 21:21:47 CET 2013

Proud zabržděného motoru je daný jeho odporem. Takže zabrzdit, pustit do
motoru třeba 1A a změřit na něm napětí. Ten proud bude omezený spíš tím,
co dá baterka. Pokud má šroubovák řízení otáček (ty nejmenší nemají),
při zablokování bude z baterky odebírat méně než teče motorem. Tím si
taky udrží napětí pro činnost elektroniky.
Anděl