V cem simulovat 5..10GHz kovovy rezonator? Konkretne: muze byt MIT MEEP+harminv lepsi, nez CST MW Studio?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 11 12:51:48 CET 2013

Problematiku simulace dutinových rezonátorů neznám, ale z praxe vím, že
vazby ve filtrech se na mw kmitočtech dělají  kapacitní.
Při rozebírání různých inkuratních pojítek  a jejich filtů, násobičů,
rezonátorů, jsem nikde neviděl jakékoliv smyčky , vždy to byl "pahýlek"
většinou odpovídající čtvrtvlně daného pásma.
To samé koaxiální přechody na vlnovody - nikde žádné smyčky.