Re: OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Neděle Listopad 10 22:10:49 CET 2013

"Budte rad, ze tam nemate chapadla a spagatiky Made in Slovakia... :) "
Mozete mi to trochu osvetlit ? Co maju akesi chapadla a spagatiky s made in
Slovakia ?
"