SDCC pod WXP

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Listopad 10 18:30:16 CET 2013

Nakonec jsem soubor make.exe našel v záloze z toho starého počítače .  Mám
teď SDCC v adresáři C:\SDCC,
make.exe je v adresáři C:\SDCC\bin.  Na to mám taky nastaveno PATH.
V adresáři projektu mám dávkový soubor s obsahem

make all
del main.hex
ren main.ihx main.hex
PAUSE

a ono to teď funguje .   Zdá se, že to chtělo restart počítače po tom, co
jsem nastavil to PATH.
Jinak si to nedovedu vysvětlit.  Díky všem za rady.