Jak na legální aktivaci Windows XP

Neděle Listopad 10 17:31:31 CET 2013

Dobrý večer,

	nakonec pomohlo, dočasně, stáhnout instalaci systému se SP3 a ta pak
dovolila chod na oněch 30 dní do aktivace. Není to ideální, protože
některé ovladače systém prudce odmítá a vždy jej srazí do kolen, hlavně
ovladače od chipsetu, ale jinak je počítač použitelný.

	V mezidobí se mi podařilo najít místo, kde se dá stáhnout obsah oné
zachraňující partition a už i vím postup, jak se to tam má dostat. Tedy
ono je to vlastně triviální, prostě se to tam nakopíruje a spustí, ale
když to člověk neví, tak je to těžké. Až se brácha vrátí z rajchu, tak
mi počítač ještě půjčí a pak si dám repete s instalací, a protože
tentokrát budu mít správná Windows, tak by to mělo fungovat a nemělo by
to zabrat dva dny práce a nervů.

	Za poskytnutí obsahu a návodu děkuji jednomu zdejšímu členovi,
pochopila jsem, že chce zůstat raději v pozadí.

	Děkuji všem za nápady a podněty, docela dost jsem se toho naučila,
ačkoli původní plán na víkend vzal totálně za své.

	Saša Svobodová