Jak na legální aktivaci Windows XP

Neděle Listopad 10 08:40:07 CET 2013

Dobré ránko,

	díky za nabídku, ale do Krupky bych se dostala až někdy odpoledne,
první autobus od nás jede až v jednu a v tom poprchávání se mi nechce
jít do Ústí pěšky, vypadala bych jako vodník.

	Věřím, že se to povede i bez CD mechaniky, ta instalace z USB fakt
funguje, ale je tu to jedno veliké ALE...

	Saša Svobodová