Jak na legální aktivaci Windows XP

Neděle Listopad 10 08:38:49 CET 2013

Dobré ránko,

	zkoušela, ale nefunguje, protože jeho 10GB partition je nenávratně v
čudu. Disk je teďka vlastně ve stavu, kdy bych dala do počítače nový
disk. Když zkusím ALT-F10, tak se počítač, celkem logicky, kousne.

	Ovladače nejsou problém, Acer je má na svém webu volně přístupné a mám
je i stažené, mne jde opravdu jen o to, jak se dostat do systému a mít
možnost je nainstalovat a počítač vrátit zpět bráchovy, respektive jeho
nastávající.

	Saša Svobodová