OT: Jak na legální aktivaci Windows XP

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Listopad 9 20:16:19 CET 2013

To chce tu aktivaci ihned po instalaci a ani nenechá 30 dnů? Pokud ano
tak to se mi také jednou stalo a po telefonu mi řekli, že mám použít
správné instalační médium. Opravdu když jsem pak našel novější CD (ale
vizuelně úplně stejné) tak mne nechal těch 30 dnů a já mohl nainstalovat
a rozchodit.
Milan