RE: Jak na legální aktivaci Windows XP

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Listopad 9 20:05:57 CET 2013

Windows XP telefonem aktivuju celkem casto (mame je na vyrobnich strojich).
Pouzivam toto cislo 225 990 844 protoze obcas delam aktivaci i ze zahranici
a tam 800 xxx nefunguje.
Jaky kod vam windows generuji?

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra
Svobodová
Sent: 9. listopadu 2013 19:52
To: HW-news
Subject: OT: Jak na legální aktivaci Windows XP

Dobrý večer přeji,

    mám takový problém s Windows a jsem z toho už skoro na prášky...

    Brácha mi donesl stávkující počítač Acer Aspire One a po celém odpoledni
pokusů se mi do něj podařilo dostat operační systém Windows XP a nějak to
zprovoznit. Bohužel po mne systém tvrdě vyžaduje aktivaci buď po telefonu,
nebo po internetu. Po webu to nejde, protože ještě nejsou nainstalované
ovladače pro síťovou část, po telefonu to také nejde, protože na telefonním
čísle, jenž mi sdělí počítač, je jen nějaký praštěný automat čekající na
čísla, která má můj počítač vygenerovat, ale nevygeneruje. Druhé číslo,
dokonce placené, skončí hláškou ústředny, že toto číslo neexistuje.

    Napadá prosím někoho nějaký způsob, kterým lze Windows aktivovat a
přivést počítač zase zpět k životu? Windows jsou legální, sériové číslo
opisuji přímo z něj a do té havárie, způsobené i viry a kdo ví čím ještě, to
fungovalo normálně. Nechci používat nějaké cracky ani nic podobného, chci
systém normálně aktivovat, ale to mi prostě nejde...

    Děkuji za náměty, Saša Svobodová