OT: Jak na legální aktivaci Windows XP

Sobota Listopad 9 19:52:23 CET 2013

Dobrý večer přeji,

     mám takový problém s Windows a jsem z toho už skoro na prášky...

     Brácha mi donesl stávkující počítač Acer Aspire One a po celém
odpoledni pokusů se mi do něj podařilo dostat operační systém Windows XP
a nějak to zprovoznit. Bohužel po mne systém tvrdě vyžaduje aktivaci buď
po telefonu, nebo po internetu. Po webu to nejde, protože ještě nejsou
nainstalované ovladače pro síťovou část, po telefonu to také nejde,
protože na telefonním čísle, jenž mi sdělí počítač, je jen nějaký
praštěný automat čekající na čísla, která má můj počítač vygenerovat,
ale nevygeneruje. Druhé číslo, dokonce placené, skončí hláškou ústředny,
že toto číslo neexistuje.

     Napadá prosím někoho nějaký způsob, kterým lze Windows aktivovat a
přivést počítač zase zpět k životu? Windows jsou legální, sériové číslo
opisuji přímo z něj a do té havárie, způsobené i viry a kdo ví čím
ještě, to fungovalo normálně. Nechci používat nějaké cracky ani nic
podobného, chci systém normálně aktivovat, ale to mi prostě nejde...

     Děkuji za náměty, Saša Svobodová