[OT]Vybijeni akumulatoru v Kindle Touch

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 9 10:16:59 CET 2013

Jenom pro informaci
- asi před měsícem se mi dostala do ruky čtečka Kindle 4 se stejným
problémem.
Do týdne mrtvá baterka. Uděla jsem reset a ... nic futr stejný. Po týdnu
o5 vybito.
Ale v čtečce je ještě jeden RESET - ten, který ji nastaví do defaultu
včetně vymazání veškerého uživatelského obsahu - knížek a registrace.
Po tomto resetu a opětném zaregistrování se provedlo samo update FW na
verzi 5.3.7 (2004410010) a od té doby čtečka už 3 týdny drží
a baterie stále "naplno"