Re: OT? prosim o pomoc s preklopenim trivialnehoasemblerovskehoprogramudo AVRStudia 6.1 (podozrenie na silicon bug v ATMega1280)

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pátek Listopad 8 19:52:56 CET 2013

Zdravim,
pardon, ale cely den jsem se nezastavil..
Ted jsem si to cvicne zkusil, ano, po odstraneni nekolika zaklikavatek uz ten hex vypada skoro jako Vas. Pri porovnani souboru v Total Commanderu jsou v posledni tretine nejake rozdily, zkusil jsem odkomentovat ten "nop", pak jsou rozdily od zacatku... no nic mam lepsi veci na praci pri patecnim veceru :-)
P.

>kompilace projde v pohode, ale v hexu je jen jeden radek.. vubec ten .S neuplatni...

Tak sa mi podarilo pozicat si od kamarata laptop s nainstalovanym AS6, a
ten projekt naimplantovat.

Klucom k uspechu je vypnut optimalizacie linkera - relaxaciu (-mrelax) (uz
ten laptop nemam, ale to je v tych nastaveniach uplne hore v akychsi
"globalnych" optimalizaciach) a odstranenie nepouzitych sections (v
nastaveniach linkera, vola sa to Garbage Collect Unused Sections).