OT? prosim o pomoc s preklopenim trivialnehoasemblerovskehoprogramudo AVRStudia 6.1 (podozrenie na silicon bug v ATMega1280)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 8 18:44:52 CET 2013

Neviem "nahadzovat virtualku", a ani to nechcem vediet.

Rovnako nechcem instalovat AS6, a to ani na "virtualku", ani na "realku" ;-)

Naviac, co je to rychlejsie? Ten chlapik zo supportu Atmela aj tak nemaka
24/7 (naviac je ocividne voci mne o tretinu otacky casovo posunuty). Som
vcelku rad, ze mi odpovie do 2 dni. (Teraz, ked som mu zrusil pokus hodit
ma do vreca "blby uzivatel" sa zda, ze zacina chapat ze nejde o trivialny
problem, a tipujem, ze mu to potrva dlhsie ;-) ).

wek