Re: multimetr pro takové bižné mioení - autorange

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 8 17:24:06 CET 2013

Dobry den,

Dňa 8. novembra 2013 16:59, Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(-a):

> Do běžné zásuvky jištěné na 16 A bych ho klidně zapojil.

No neviem, mne pride 20V AC ako dost mala rezerva. Obzvlast, ak som uz par
krat dostal kopanec cez izolovane ovladanie pristroja, ci prizemnene sasi.
Proste ked sa tam nieco objavi, tak aj na PE sa dvihne potencial, ci
prerazi izolaciu. Osobne si myslim, ze tento DMM je primarne urceny pre iny
trh, rozvody 115V...

> Jiná věc jsou rozvaděče před elektroměrem, ve městě, pár desítek m od
> trafostanice. Tam bych radši nezapojil žádný multimetr, který pro to není
> přímo určen, i kdyby byl do 10 kV.

Mate pravdu. Aj multimetre na rozdiel od tych magnetomechanickych
"tikaju"...

A.