OT? prosim o pomoc s preklopenim trivialneho asemblerovskehoprogramu do AVRStudia 6.1 (podozrenie na silicon bug v ATMega1280)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 8 16:12:41 CET 2013

> kompilace projde v pohode, ale v hexu je jen jeden radek.. vubec ten .S neuplatni...

Tak sa mi podarilo pozicat si od kamarata laptop s nainstalovanym AS6, a
ten projekt naimplantovat.

Klucom k uspechu je vypnut optimalizacie linkera - relaxaciu (-mrelax) (uz
ten laptop nemam, ale to je v tych nastaveniach uplne hore v akychsi
"globalnych" optimalizaciach) a odstranenie nepouzitych sections (v
nastaveniach linkera, vola sa to Garbage Collect Unused Sections).

http://www.avrfreaks.net/index.php?name=PNphpBB2&file=download&id=32689

Dakujem za Vas cas a usilie.

wek