Re: multimetr pro takové běžné měření - auto range

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 8 16:08:14 CET 2013

 8.11.2013, 16:01:51

Mam uz drahne let, cosi s oznacenim DM27, koupeno v GM jako
"predvadeci"
za par stokorun. Ve vnitr je NJU9210, (3a 3/4) a tomu automatika
funguje velni pekne, jen na C je pomalejsi.
Bohuzel, netusim kde koupit neco podobneho, takze vas problem to
neresi. Jen jako infornace, ze automatika se dala uz drive udelat
slusna i za lidovej penizek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz