novinka, tisk DPS ?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 8 13:15:09 CET 2013

Jo tlacene suciastky sa robia tak od 60 rokov minuleho storocia a nie je to
ziadna novinka. Akurat ten papier bola nejaka keramicka folia, ktoru treba
vysusit a vypalit v poriadnej peci. A tlacenie plosakov atramentovou
tlaciarnou s realnymi vysledkami som videl prezentovane v roku 2002, na
konferencii, kde som mal svoju poslednu prednasku...

A.